همه عکس ها و کلیپ های مستر_بکپکر در اینستاگرام

• تگ های مشابه:
بلاخره تونستم بعد از دو ماه یه پست بذارم،البوم روستای سنگ‌ سفیدِ،ورق بزنید لطفا ‌ خب اومدم که از سفرنامه ی مریوان بهتون بگم که هنوز تموم نشده... ‌ روز سوم و چهارم سفرمون به مریوان گشت و گذار توو بازار بود،روز پنجم رفتیم روستای سنگ سفید،چه جای بود،چه طبیعتی داشت😍 ‌ ‌ #مستر_بکپکر #سفر #مسافرت #مریوان #سنگ_سفید #نرده_سفید #کردستان #کرد #طبیعتگردی #طبیعت #ایرانگردی #ایرانگرد #ایران
لطفا ورق بزنید... ‌ روز دوم سفر در مریوان همچنان بارونی بود و رویایی😍 ‌ برنامه این بود که صبح از مریوان حرکت کنیم به سمت روستای پلکانی تاریخی اورامان و روستای بِلبَر(چند ماه پیش عکسشو دیدم و ازش اسکرین شات گرفتم که یه روز برم این روستا رو از نزدیک ببینیم) ‌ خلاصه طبق برنامه ریزیمون صبح زود بلند شدیم و رفتیم به سمت این روستای زیبا،چه جاده ی داشت،چه طبیعتی داشت😍 ‌ اما قبل از اینکه برسیم به اورامان،رفتیم یه جاده ی به اسمه (کَته)،خیلی جاده ی باحال و ترسناکی بود،دوستم میگفت این جاده فقط پنج ماه در سال میشه ازش عبور کرد بقیه ی ماه ها پر از برفه(حالا بیشتر ازش میگم واستون) ‌ خلاصه بازم باید بگم که من عاشق مریوان و این روستا شدم😍 ‌ #مستر_بکپکر #مریوان #اورامان #اورامان_تخت #کردستان #جاده #بارون #سفر #سفرنامه #داستان #تاریخی #روستا #طبیعتگردی #طبیعت #ایرانگرد #ایرانگردی #ایران #ایران_را_باید_دید
بالاخره‌ رسیدیم به مریوانِ زیبا... ‌ یه استراحت کردیم و زدیم بیرون،از شانس خوبمون هوا ابری شد و بارون گرفت و زیبای های مریوان رو چند برابر کرد... ‌ اول رفتیم‌ قله ی اِیمام،یکی‌ از بام‌های مریوان بود،کلی مریوان رو از بالا تماشا کردیم و لذت بردیم... ‌ بعدشم رفتیم سمت دریاچه زریبار زیبا و اطراف زریبار... ‌ همینطور که داشتیم ذوق میکردیم از دیدن مریوان😃بهمون زنگ زدن و دعوتمون کردن عروسی😍 دیگه زشت بود دعوتشونو قبول نکنیم😃 ‌ #مستر_بکپکر #سفر #سفرنامه #داستان #قصه #مریوان #کردستان #قله_ایمام #دریاچه #دریاچه_زریبار #بارون #ابری #طبیعتگردی #ایرانگردی
لطفا ورق بزنید... ‌ جاده ی زیبای سنندج به مریوان😍 ‌ کلی عکس گرفتم توو این جاده،یکی از زیباترین جاده های که تا حالا دیدم... ‌ #مستر_بکپکر #بکپکر #سفر #ایران #ایرانگرد #ایرانگردی #سنندج #مریوان #کرد #کردستان #طبیعتگردی #طبیعت #بکر #جاده #ایران_را_باید_دید
🌳 خب میخوام از سفرم به مریوانِ زیبا واستون بگم... ‌ اول اینو بهتون بگم که من مخالف سفر توو عیدم،چون جاده ها شلوغه و اینو دوس ندارم... ‌ اما تصمیم گرفتیم که عید امسالُ یه سفر بریم،اول گفتیم بریم قشم بعد شد کیش بعدش شد زاهدان بعدشم شد اصفهان... ‌ البته ناگفته نماند که جنوب رو واسه شلوغیش خودم کنسل کردم😃 ‌ خلاصه تصمیم گرفتیم بریم مریوان،چون تا حالا نرفته بودیم،خلاصه راه افتادیم به سمت مریوان... ‌ ادامه‌شو بهتون میگم حالا... ‌ اینم‌ جاده ی سنندج به مریوانِ،یکی از بهترین جاده های که عاشقش شدم،اما توو این جاده باید با دقت بالا رانندگی کرد... ‌ پ،ن:بر خلاف تصوراتم جاده ها اصلا شلوغ نبود ‌ #مستر_بکپکر #سفر #مسافرت #داستان #مریوان #سنندج #جاده_مریوان😍 #جاده_ #ایران #ایرانگرد #ایرانگردی #زریوار
یه عکس جا مونده از سفر شمال... ‌ عمارت ویلایی محمدرضا پهلوی،رامسر... ‌ #مستر_بکپکر #شمال #رامسر #ویلایی #سفر #سفرنامه #مسافرت #ایران #ایرانگردی #ایرانگرد #داستان
🌳(آلبوم) من از مرور کردن خاطراتم‌ لذت میبرم،به همون اندازه حالم خوب میشه که اون لحظه بوده... . از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون،این‌ روزا اصلا حوصله ی هیچیو ندارم،فکر و ذهنم بدجور درگیره،انگار که نمیتونم هیچ کاری بکنم... . پنج،شیش ماهی هم‌ میشه که با دوچرخه جایی نرفتم،دلم‌ بدجور لَک زده واسه‌ رکاب زنی توو دل طبیعت😔 . امشب این عکسارو دیدم که تقریبا یک سالی ازش میگذره،فروردین ،حالم خوب شد با دیدنشون... . اون روز رکاب زدم تا رسیدم به اینجا،هیشکی نبود و خودم‌‌‌ تنها،همه جا ارومه اروم بود و فقط صدای پرنده ها و رودخونه میومد،یه سمفونی طبیعتی بود واسه خودش... . پ،ن؛فیلمم دارم ازش،توو پست بعدی واستون میذارم . #مستر_بکپکر #طبیعتگردی #طبیعت #دوچرخه_سواری #دوچرخه #سفر #سفرنامه #سفر_با_دوچرخه #ایران #ایرانگرد #ایرانگردی #سایکل_توریست
🍝 یادمه جمعه بود حدودای ساعت ظهر بیدار شدم،تا چشمم باز شد هوسِ کوه زد به سرم... . تازه هم از سفر شمال برگشته بودم روزای اول پاییز بود... . خلاصه وقتو تلف نکردم،وسایلامو جمع کردم،گفتم حالا کله ی ظهری ناهارُ(صبحونه)چیکار کنم؟ . دیدم بهترین گزینه ماکارونیِ دیشبِ 😃با سالاد شیرازیِ امروز،البته یعنی اون روز😂 . #مستر_بکپکر #کوهنوردی #کوه #جمعه #سفر #سفرنامه #طبیعت #طبیعتگردی #ماکارونی #سالاد_شیرازی #ایران #ایرانگردی
🌳🏕🏖🏜🏝⛱🏞 الگوی من در طبیعتگردی ایشون هستن اقای جواد قارایی عزیز،مستند ساز مجموعه های ایرانگرد... . حالا خبر خوب اینه که ایرانگرد۳ در نوروز ۹۷ پخش میشه... . لحظه شماری میکنم واسه دیدنش😍 #مستر_بکپکر #طبیعت #طبیعتگردی #ایران #ایرانگردی #ایرانگرد #مستند #جوادقارایی #مستندساز #نوروز #عید #نوروز۹۷
#🐪 الهه ی"بیخیالی و به هیچ جام نیس"یونان باستان😃 . داشتیم توو ساحل خلیج نایبند زیبا میچرخیدیم که اینو دیدیم... ببین اصلا انگار نه انگار،ده دقیقه ی پیشش بودیم اما اصلا یه تکون کوچولو هم نخورد😃 . خلاصه من از این شتر بی توجه و بیخیالی رو یاد گرفتم😃 . #مستر_بکپکر #خلیج_نایبند #دریا #ساحل #شتر #شتر_بیخیال #ایران #ایرانگردی #طبیعت #طبیعتگردی #جنوب #عسلویه #ساحل_سفید #سفر #سفرنامه #داستان #مسافرت
آلبوم جاده ی خِرقه(لطفا ورق بزنید) . یه جاده ی کوهستانی که شهر فیروزآباد رو به شهرستان فراشبند وصل میکنه... جاده ی زیبا و پر پیچ و خم،و البته کمی خطرناک... . من عاشق این مسیرم،توو فصل بهار و پاییز این جاده دیدن داره واقعا😍 . #مستر_بکپکر #جاده #جاده_خرقه #گردنه #کوهستان #زمستان #فیروزآباد #فراشبند #سفر #سفرنامه #ایران #ایرانگردی #طبیعتگردی #طبیعت #بهار #پاییز
🚲 من توو یه شهری زندگی میکنم که هنوز خوشکلیاشو داره و هر وقت که بخوام میتونم‌ با نهایتا دقیقه رکاب زدن برم توو دلِ دلِ طبیعت... . این عکس هم واسه یه روزِ بهاریه،که هوا ابری بود و رعد و برقای خفن میزد،بارونم میومد گهگاهی... . #مستر_بکپکر #دوچرخه #دوچرخه_سواری #زردک #سفر_با_دوچرخه #طبیعتگردی #ایرانگردی #ایران #دشت #کوه #بارون #ابری #بهار #رعدوبرق #سفرنامه
🌊🌅 آلبوم خلیج‌ نایبند(لطفا ورق بزنید) . من‌‌ عاشق اینجا شدم😍 جاییه که دوس دارم دوباره برم... . #مستر_بکپکر #خلیج_نایبند #دریا #ساحل #ساحل_صخره_ای #عسلویه #غروب #سفر #سفرنامه #مسافرت #ایران #ایرانگردی #طبیعت #طبیعتگردی #همسفر #کنگان
🌊🌅 صبح زود حرکت کردیم به سمت خلیج نایبندِ زیبا... رفتیم تهِ تهِ جاده ی نایبند،رسیدیم به جای بکر و صخره های بزرگ،دریا هم یکم عصبی بود و بعضی وقتا خودشو محکم میکوبند به صخره ها(حالا عکساشو میذارم) . ظهر از نایبند حرکت کردیم گفتیم یه سر بریم بندر کنگان،با اینکه دوس داشتیم غروب رو نایبند باشیم‌ اما... . خلاصه جونم برات بگه که،رسیدیم کنگانُ یه ناهار خوردیم و رفتیم ساحل،یه سه چهار ساعتی زل زدیم به دریا و یه دل سیر تماشاش کردیم... . این سفر دو روزِ بود... . #مستر_بکپکر #خلیج_نایبند #دریا #صخره #صخره_ای #ساحل_صخره_ای #عسلویه #کنگان #ساحل #غروب #سفر #سفرنامه #ایران #ایرانگردی #طبیعت #طبیعتگردی
🌊 امروز اومدیم سمت جنوب کشور،خلیج نایبند... . برنامه این بود که قبل از غروب افتاد کنار دریا باشیم که یه دلِ سیر غروب دریا رو نگاه کنیم،اما خب شد... . اشکالی هم نداره،امروز رو از دست دادیم،اما فردا که هست،مگه نه؟😉 . بجاش فردا رو یه دل سیر غروب دریا رو میبینیم😉 . #مستر_بکپکر #خلیج_نایبند #دریا #غروب #ایران #ایرانگردی #طبیعتگردی #طبیعت #عسلویه #سفر #سفرنامه #آبی
🚲 همونطور که روی تابلو هم نوشته،اینجا بند باستانی بهمنِ شهرستان کوار هستش... . اصلا بذارید بهتون بگم شهر کوار کجاست،:کوار کیلومتریِ جنوب شیرازِ... . کوار طبیعت زیبا و سرسبزی داره،با اینکه الان تقریبا کم اب شده،که این مشکل خیلی از شهرهاس متاسفانه،اما هنوز خوشکلی های خودشو داره😉 . در ادامه بیشتر از این شهر میگم و عکسای بیشتری ازش میذارم واستون... . #مستر_بکپکر #طبیعتگردی #طبیعت #ایران #ایرانگردی #سفر #سفرنامه #دوچرخه #سفر_با_دوچرخه #بند_باستانی
یکی از عکسای جا مونده ی بجنورد... . اسم این عکس رو گذاشتم مرد لواشک فروش... . #مستر_بکپکر #بجنورد #ایران #ایرانگردی #سفر #سفرنامه #مسافرت #لواشک #لواشکی #طبیعت #طبیعتگردی
🌳🚲 از بچگی عاشق دوچرخه نبودم،یعنی دوچرخه داشتم اما فقط به چشم یه وسیله ی سرگرم کننده بهش نگاه میکردم و از دوچرخه سواری لذت میبردم... . اما الان،یکی دو سالی میشه که عاشق دوچرخه شدم و رویای سفر با دوچرخه توو سرمه... . به خودم گفتم خب،باید یه دوچرخه بگیری و ببینی اصلا این رویای تو هست یا نه،دیدم اره من سفر با دوچرخه رو هم دوست دارم... . الان یک سال میشه که کلی سفرای طبیعتگردی با زردک(اسم دوچرخه‌مِ) رفتم تا خودم رو آماده کنم واسه سفرای طولانی... . پ،ن:اینجا شیراز،شهرستان کوار،روستای قنات دهداری . #مستر_بکپکر #سفر #سفرنامه #دوچرخه #طبیعتگردی #طبیعت #روستا #سایکل_توریست #زردک #ایران #ایرانگردی #شیراز
داشتم از پنجره بیرون رو نگاه میکردم... از پنجره ی یه خونه توو دلِ جنگل،جاده جواهر ده... . اینجا سفرمون تموم شد،یعنی‌ از لحاظ تصویری تموم شد،چون‌ یک ساعت بعد از گرفتن این عکس گوشیم خراب شد و تا خودِ شیراز هیچ لحظه ای رو نتونستم ثبت کنم... . اما خب تک تکِ لحظه هارو توو ذهنم ثبت کردم و هربار از مرور کردنش لذت میبرم... . #مستر_بکپکر #رامسر #جواهر_ده #جنگل #پنجره #طبیعتگردی #طبیعت #زیبایی #ایران #ایرانگردی #سفر #سفرنامه
🌳 وقتی رشت بارندگی بود و نتونستیم بریم قلعه ی رودخان گفتیم بریم رامسر... . اومدیم رامسر و رفتیم جاده جواهر ده یه خونه وسط جنگل پیدا کردیم که دو روزی رو اونجا بمونیم،از شانسِ خوب ما همچنان بارندگی ادامه داشت،توو شهریور ماه... . متاسفانه عکس از خونه ندارم،اما بذارید از صاحب خونه بهتون بگم،یه زن و شوهر میانسالِ خیلی خیلی مهربون،خوش اخلاق و بامعرفت... . به ما میگفتن شما اولین جوونای مجردی هستید که اومدین اینجا که شلوغ کاری و ریخت و پاش ندارید😃 . خلاصه شماره های همدیگرو گرفتیم و قرار که باز همو ببینیم... . عکس:جاده جواهر ده . #مستر_بکپکر #جواهر_ده #جاده_جواهر_ده #رامسر #جنگل #بارون #ایران #ایرانگردی #سفر #سفرنامه #طبیعتگردی
. از نمک آبرود مستقیم رفتیم رشت،گفتیم بریم رشت که قلعه رودخانِ زیبا رو ببینیم... . نزدیکای انزلی که رسیدیم شروع کرد بارون زدن،چه بارون خوبی بود،از قبل قرار بود رشت کمپ کنیم بعدش بریم فومن واسه دیدن قلعه رودخان... . اما بارون نه گذاشت کمپ کنیم نه بتونیم بریم فومن،چون از محلی ها که سوال کردیم گفتن وقتی بارون بیاد قلعه رودخان رو میبندند... . بعد گفتیم خب بریم دنبال یه جا واسه اقامت،میدونید که شمال هم تا دلتون بخواد لبِ جاده وایسادن واسه کرایه دادن خونه،اما اون شب چون بارون شدید میومد هیشکی نبود😃 . بله اخرش مجبور شدیم توو ماشین بخوابیم تا صبح،یعنی له له شدیما😃 . صبح که شد یواش یواش برگشتیم به سمت رامسر،این عکس هم وقتی توو راه برگشت بودیم گرفتم،اینجا لاهیجانه... . #مستر_بکپکر #لاهیجان #رشت #بندر_انزلی #بارون #فومن #قلعه_رودخان #ایران #ایرانگردی #سفر #سفرنامه #طبیعت
📷🌳 بعد از اینکه یه دل سیر جنگل زواتِ نمک آبرود رو گشتیم،فرداش رفتیم تله کابین نمک آبرود... . پایین که بودیم هوا گرم بود،گرم و شرجی... بالا که رفتیم هوا یکم سرد بود،خلاصه نتیجه‌ش شد سرما خوردگیِ شدید... تا چند روز حالمون رو گرفت،اما بلاخره شکستش دادیم😂 . تله رو که رفتیم تصمیم گرفتیم مستقیم بریم لاهیجان و رشت... توو پست بعدی از اتفاقای رشت بهتون میگم‌... . #مستر_بکپکر #شمال #نمک_آبرود #چالوس #تله_کابین #سفر #سفرنامه #لاهیجان #رشت #ایران
📷🌳 شبُ کنار دریا به صبح رسوندیم... . صبح که شد رفتیم جنگل زوات تا اخر شب کلا همونجا بودیم... . البته صبح اول رفتیم یه جا واسه اقامت پیدا کردیم و وسایلامونو که گذاشتیم رفتیم سمت جنگل... . #مستر_بکپکر #شهریور #جنگل #زوات #جنگل_زوات #نمک_آبرود #چالوس #دریا #سفر #سفرنامه #ایران
🌊 بجنورد یه توقف کوتاهی داشتیم،اما بخاطر یه سری اتفاقات مجبور شدیم تا اخر شب خودمون رو به نمک آبرود برسونیم... . گرگان و ساری و کلی شهرهای دیگه رو رد کردیم که برسیم به نمک آبرود... . اخر شب بود رسیدیم نمک آبرود،دنبال یه جا واسه اقامت بودیم که تصمیم گرفتیم امشب رو کمپ کنیم،بلاخره رفتیم لب ساحل،تا صبح نشستیم کنار دریا و همونجا کمپ کردیم... . #مستر_بکپکر #شهریور #دریا #نمک_آبرود #شب #سفر #سفرنامه #ایران
📸 دو روز که مشهد موندیم،گفتیم حرکت کنیم سمتِ شمال کشور،طبقِ همون برنامه ریزی که کرده بودیم... . از مشهد زدیم بیرون به سمتِ قوچان،حدودا ساعت ۴بود حرکت کردیم،شبُ توو یه تفرجگاه بیرون شهر قوچان به اسم علی بابا(اگه اشتباه نکنم)گذروندیم،جای خوب و با صفای بود... . فردای اون روز حرکت کردیم به سمت بجنورد زیبا،جاده ی بسیار زیبای داشت،طبیعتش خیلی به ما ارامش داد... . همینطور ادامه دادیم به راهمون... . #مستر_بکپکر #شهریور #بجنورد #طبیعت #سفر #سفرنامه #ایران
📸 بلاخره رسیدیم مشهد،طرفایِ ظهر بود... سریع اول یه خونه پیدا کردیم که دو روز اونجا بمونیم... . خلاصه زود یه چیزی خوردیم و استراحت کردیم،شب رفتیم حرم زیارت... . فردا و پس فرداشم مشهد رو گشتیم،کُلی بچگی کردیم توو پارک ملت،کلی حال کردیم توو موج های آبی،دیزی و رستورانای خوب مشهدم که جای خود... . و ما باز به راهمون ادامه دادیم . #مستر_بکپکر #شهریور #مشهد #زیارت #سفر #ایران
📸 من عاشق این کوهم... . این کوه زیبا که به اسم کوه عقاب معروفه،نزدیکای شهر تفتِ... . بارها این کوه رو دیدم و عاشقشم،واقعا شکلِ عقابِ نه؟ . اینجا وایسادیم کلی عکس گرفتیم و دوباره به راهمون ادامه دادیم... . #مستر_بکپکر #شهریور #کوه_عقاب #تفت #یزد #سفر #ایران
🏜 با بچه ها تصمیم گرفتیم بریم مسافرت... . گفتیم اول از راه جاده طبس میریم مشهد و بعدشم از همونجا میریم سمتِ شمال... . این جاده ی خلوت میرفت به سمت روستای عشق آباد،که اسمشم جاده ی عشق آبادِ... . و ادامه ی این داستان،مثل همین جاده ادامه داره... . #مستر_بکپکر #شهریور #جاده_ #کویر #عشق_آباد #سفر #ایران